www.ser.de www.ser.at www.ser.ch www.ser-solutions.com www.ser-solutions.fr www.ser-solutions.ru www.ser-solutions.pl www.ser-solutions.es www.ser-solutions.pt www.ser-solutions.com.tr www.ser-solutions.nl

SERvice – kompetentne usługi bezpośrednio od producenta

SER stawia na niezawodne partnerstwo i oferuje kompletną realizację projektów przez jednego dostawcę: od licencji oprogramowania poprzez usługi serwisowe po generalne wykonawstwo. Warunkiem udanego wdrożenia złożonych rozwiązań w zakresie oprogramowania są wyraźnie określone zakresy odpowiedzialności oraz stabilni partnerzy. Kompleksowe usługi serwisowe gwarantują optymalną integrację rozwiązań Doxis4 z organizacją i środowiskiem IT klienta oraz ich długoterminową obsługę.

Usługi SERvice – informacje

  • Największy zakres i wydajność usług profesjonalnych w obszarze niemieckojęzycznym – zawsze blisko klienta
  • Bogata oferta szkoleń odbywających się w trzech lokalizacjach w Niemczech
  • Zróżnicowane pakiety konserwacyjne aż po wsparciei konserwację 24/7

Zwiększenie skuteczności swoich rozwiązań SER

Można w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez pakiet Doxis4 iECM: oprogramowanie Doxis4 oferuje szeroki zakres funkcji umożliwiających optymalizację zarządzania dokumentami i procesów biznesowych wymagających dużej liczby dokumentów. SERacademy pomaga naszym klientom w optymalnym wykorzystaniu rozległego potencjału oprogramowania Doxis4. W Bonn, Berlinie, Stuttgarcie i Wiedniu odbywają się szkolenia i sesje dokształcające przeznaczone dla zaawansowanych użytkowników, administratorów i projektantów, prowadzone przez kompetentnych i doświadczonych wykładowców SERacademy.

Więcej o SERacademy

Więcej PS dla projektów ECM

W przypadku SER skrót PS oznacza usługi profesjonalne (Professional Service), a także związane z nimi wydajność i zasoby personalne. Są to cechy charakterystyczne dla niemieckojęzycznej branży ECM – szczególnie, jeśli dodamy do tego regionalną dostępność profesjonalnych usług SER w 12 lokalizacjach w krajach niemieckojęzycznych. Dzięki zgromadzonemu w ciągu 30 lat know-how firma SER oferuje jako jeden dostawca wszystko: koncepcję organizacyjną i technologiczną, wdrażanie i udoskonalanie, wsparcie i konserwację. W przypadku współpracy zespołowej z klientem PS gwarantują optymalne wdrożenie oraz wydajne wykorzystanie z technologii ECM w Doxis4. Uzyskane w ten sposób efekty ekonomiczne oraz skuteczna optymalizacja procesów to elementy decydujące o przewadze konkurencyjnej.

Więcej na temat usług profesjonalnych

SERviceDesk

Udzielana przez SER długoterminowa gwarancja wsparcia znacząco przyczynia się do bezpieczeństwa inwestycji. Klient odnosi bezpośrednie korzyści ze stałego dostosowywania rozwiązań SER do zmienionych wymagań rynkowych i technologii. SER oferuje różne pakiety konserwacyjne: oprócz standardowych usług konserwacyjnych świadczonych przez dział wsparcia SERviceDesk w dni powszednie w normalnych godzinach pracy, SER oferuje też usługi dodatkowe, takie jak administrowanie systemem, jego obsługa oraz serwis premium 24/7. Usługa administrowania systemem obejmuje m.in. proaktywne monitorowanie systemu oraz wsparcie pierwszego stopnia. Natomiast usługa premium 24/7 zapewnia klientowi własny zespół wsparcia SER, składający się z certyfikowanych pracowników będących do dyspozycji przez 365 dni w roku, którzy zajmują się kompleksowymi działaniami związanymi z obsługą i konserwacją systemu.

Contact