www.ser.de www.ser.at www.ser.ch www.ser-solutions.com www.ser-solutions.fr www.ser-solutions.ru www.ser-solutions.pl www.ser-solutions.es www.ser-solutions.pt www.ser-solutions.com.tr www.ser-solutions.nl www.ser-solutions.cn www.ser.ae

Grupa SER sklasyfikowana jako Challenger w raporcie „2018 Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms”

Najnowsze informacje: Raport „Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms”

(07.11.2018 - Warszawa / Bonn) W niedawno opublikowanym raporcie „2018 Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms”* Grupa SER została sklasyfikowana jako Challenger. Grupa SER, jedyny europejski producent ECM w kategorii Challenger, zawdzięcza swoją silną pozycję na rynku międzynarodowym klarownej wizji i zróżnicowanym cechom produktów.


Grupa SER po raz kolejny znalazła się w raporcie „Gartner Magic Quadrant” — w zeszłym roku została sklasyfikowana jako „Visionary”, a w tym roku jako „Challenger”. „Grupa SER, sklasyfikowana jako Challenger, wzmacnia swoją pozycję wśród międzynarodowych producentów, którzy są liderami na rynku usług dotyczących treści” — wyjaśnia Morad Rhlid, dyrektor zarządzający SER Solutions International GmbH. „Pozycja Challengera w lewym górnym rogu Magic Quadrant jest, naszym zdaniem, potwierdzeniem osiągnięcia naszych celów w zakresie rozwoju oraz pozycji Doxis4 jako renomowanej marki globalnej”.

„Celująca ocena naszych produktów w 4 z 5 przypadków użycia oraz ocena „od dobrej do celującej” w piątym przypadku użycia w raporcie Gartner dotyczącym najważniejszych możliwości świadczy o tym, że przejście do kwadrantu „Challenger” oznacza wyraźną poprawę zdolności wykonawczych Grupy SER” — komentuje dr Gregor Joeris, dyrektor Grupy SER ds. technicznych. „Najważniejsze jest dla nas to, aby nasi klienci osiągali więcej sukcesów” — dodaje. „Pozycja na drugim miejscu w kwadrancie Challengerów pod względem kompletności wizji nie jest dla nas zaskoczeniem, ponieważ nasza wizja w dziedzinie usług dotyczących treści i przetwarzania treści jest oparta na rozszerzalności, federacji danych i analizie danych. Doxis4 ujednolica doświadczenia i procesy”.

Platforma Doxis4 uzyskała ocenę „celującą”

SER uważa, że platforma Doxis4 zawdzięcza swoją pozycję Challengera w raporcie „Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms” przede wszystkim swojej doskonałej jakości. Raport „Gartner Critical Capabilities for Content Services Platforms”** towarzyszy raportowi „Magic Quadrant” i stanowi szczegółową analizę 20 różnych platform z usługami dotyczącymi treści pod względem ich atrybutów technicznych. Platforma Doxis4 poprawiła swoje wyniki w porównaniu z rokiem ubiegłym. Gartner ocenia również platformy oprogramowania pod kątem różnych przypadków użycia. Grupa SER w czterech z pięciu przypadków użycia uzyskała ocenę „celującą”. W piątym przypadku użycia jej możliwości uzyskały ocenę „od dobrej do celującej”. „Z naszego punktu widzenia umieszczenie nas w kwadrancie Challengerów w raporcie „Gartner Magic Quadrant” oraz nasze oceny w raporcie „Gartner Critical Capabilities” to dla nas potwierdzenie słuszności podjętej wiele lat temu decyzji o skupieniu się na tworzeniu platformy Doxis4 jako platformy z usługami dotyczącymi treści” — podsumowuje Joeris. 

Klienci polecają Doxis4

Z naszej perspektywy liczne pozytywne recenzje klientów podane w raporcie Gartner Peer Insights*** również odzwierciedlają doskonałą jakość rozwiązań Grupy SER. Szeroki wachlarz przedsiębiorstw, od regionalnych do międzynarodowych i od średnich do dużych, uważa, że Doxis4 to narzędzie, które pomaga im w skutecznym przeprowadzeniu cyfrowej transformacji.

Średnia ocena 4,3 na 5 oparta na 38 recenzjach (na dzień 30 października 2018 r.) zamieszczonych przez klientów świadczy o tym, że Grupa SER wyraźnie wyróżnia się na rynku.

*Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms: Karen Hobert, Michael Woodbridge, Monica Basso, 25 października 2018 r.; aby uzyskać dostęp do raportu, kliknij tutaj: https://www.ser-solutions.com/gartner-mq-csp-2018-download.html

**Gartner, „Najważniejsze możliwości w zakresie usług dotyczących treści”, Michael Woodbridge, Karen Hobert, 25 października 2018 r.; raport można pobrać po zalogowaniu się lub uiszczeniu opłaty

Zastrzeżenia

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług uwzględnionych w jej publikacjach badawczych, a także nie zaleca użytkownikom wyboru wyłącznie tych dostawców, którzy uzyskali najwyższą ocenę lub zostali wyróżnieni w inny sposób. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie jej analityków i nie należy ich traktować jako przedstawienia faktów. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub domniemanych, do swoich badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do konkretnego celu.

***Recenzje klientów na dzień 30 października 2018 r.; https://www.gartner.com/reviews/market/content-services-platforms/vendor/ser-group?timeFilter=12
Recenzje Gartner Peer Insights stanowią subiektywne opinie konkretnych użytkowników oparte na ich własnych doświadczeniach i nie odzwierciedlają poglądów spółki Gartner lub jej spółek powiązanych.

Plik do pobrania

Press Release (PDF)

Kontakt z prasą

W przypadku zapytania prasowego prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

S.E.R. Solutions Polska Sp. z o.o.
Public Relations
ul. Przyokopowa 31, piętro 10
PL-01-208 Warszawa
www.ser-solutions.pl
info@ser-solutions.pl

Osoba kontaktowa

Pani Alexandra Lilienthal
Email: alexandra.lilienthal@ser.de
Tel.: +49 30 498582-214

Gartner Disclaimer

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

S.E.R. Solutions

Firma S.E.R. Solutions specjalizuje się w zarządzaniu „logistyką informacji”. Jesteśmy czołowym europejskim producentem rozwiązań klasy Enterprise Content Management, które służą do zarządzania informacją i procesami biznesowymi w przedsiębiorstwach. Główna siedziba firmy znajduje się w Niemczech, ale nasze centra kompetencyjne rozmieszczone są również w innych krajach Europy, w tym od dziesięciu lat w Polsce. Firma powstała ponad 30 lat temu. Od tego czasu naszymi klientami zostało ponad 3 tysiące firm i organizacji na świecie, a w samej Europie ponad tysiąc. Należą do nich: Bayer, BP Oil, Commerzbank, Lufthansa, Deutsche Post, Niemieckie Ministerstwo Finansów i wiele innych. W Polsce działamy od 2003 roku, na nasze rozwiązania zdecydowały się takie firmy jak: Carrefour, i SEW, Tikurilla.

Naszym celem jest zdobycie zaufania kolejnych klientów na polskim rynku i umocnienie naszej pozycji rynkowej. W Procter & Gamble wdrożone zostało rozwiązanie Doxis Business Process Management, służące do elektronicznej obsługi procesów biznesowych. Jest to element naszej platformy Doxis iECM–Suite, która zapewnia kompletny zestaw funkcji do efektywnego zarządzania dokumentami, informacjami, wiedzą i procesami biznesowymi. W szczególności gwarantuje bezpieczne przechowywanie i zarządzanie dokumentami, automatyczne rozpoznanie i klasyfikowanie dokumentów, monitorowanie, kontrolowanie oraz optymalizację procesów biznesowych, a także współpracę z systemami informatycznymi firm trzecich, np. ERP, CRM, billing, praca grupowa.

Wdrożone rozwiązanie jest obecnie rozbudowywane o nowe procesy oraz funkcje. Obejmuje już nie tylko polski oddział Procter & Gamble, ale również placówki zagraniczne. Ponieważ Doxis zapewnia łatwe tworzenie i implementowanie procesów oraz ich integrację z innymi systemami informatycznymi, Procter & Gamble może samodzielnie optymalizować działające procesy oraz implementować nowe. W ten sposób system jest szybko dostosowywany do obsługi zmian biznesowych i organizacyjnych.